sänker volymen låter alla sjunga med

Hej people! Min kväll har varit grymt härlig! Jag älskar alla mina snygga brudz. Vi lagade lite mat, såg film, gick ut och snackade. GRYMT! De drog just och nu ser jag ju ehh väldigt snygg ut...



..Nån som är sugen på dejt? Bara  att höra av er..

Imorgon ska jag sitta med plugg hela förmiddagen. Tycker inte det är okej att sätta in ett spanska prov precis efter lovet, hehe. Inte klaga Andrea! Inte klaga.. Så ska jag tänka lite extra på min älskade farfar eftersom det är allahelgona helgen. Och på kvällen ska jag till farmor och äta med mina farbröder och fastrar. Sen får jag se om jag hittar på nå med nån på kvällen.

Hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0